24 september 2021 08:00

Onze rector in het ED

Hoe gaan wij de NPO-gelden besteden?

Een mooie afsluiter van de week. Gisteren was onze rector Emmeken van dee Heijden samen met andere onderwijsprofessionals aan het woord in het ED over hoe wij de NPO-gelden (Nationaal Programma Onderwijs) gaan besteden.

Verder met onderwijsontwikkelingen

Wij gaan door op de weg die we zijn ingeslagen. Daarom zetten wij de NPO-gelden in voor onderwijsontwikkelingen die wij toch al wilden inzetten, waaronder een aantal geleerde lessen uit de Corona-tijd. Maar ook de vernieuwingen die wij in ons Schoolplan 2020-2024 hebben vastgelegd.

45-minutenrooster

Een aantal zaken is al in gang gezet, zoals het 45-minutenrooster zodat er 's middag ruimte is voor verdieping, verrijking of vertraging, maatwerk voor alle leerlingen in hoe ze leren en voortgangsgesprekken voor leerlingen.

Iedereen een boek

Binnenkort gaan we aan de slag met 'voor iedere leerling een boek'. Meer erover volgt snel.