De school
Huisvesting

27 september 2024

Officiële opening van onze vernieuwde school

Vandaag was het eindelijk zover: de officiële opening van onze school na de grondige verbouwing! Het was een feestelijke en bijzondere middag waarbij we samen met een aantal leerlingen, medewerkers en genodigden het vernieuwde schoolgebouw hebben gevierd.

Tijdens de bijeenkomst spraken directeur Alexia Dirksen, bestuurder Yvonne Kops, wethouder Stijn Steenbakkers en de architect Ronald Scheurholts, die ieder hun bijdrage aan het project toelichtten. Rector Claire Arts was ceremoniemeester en praatte alle bijdragen aan elkaar. Leerlingen Elise van Agthoven, Raf Staring en Julia Boutkan verzorgden een prachtig piano-optreden. Leerling Lisa Geubbels en docent Yvonne van Heeswijk presenteerde de maquette die door leerlingen ontworpen is.

Na de toespraken volgde een rondleiding door het gebouw, waarbij alle aanwezigen een kijkje konden nemen in de nieuwe, moderne ruimtes. De middag werd feestelijk afgesloten met een borrel, waar we samen hebben geproost op deze succesvolle mijlpaal voor onze school!