30 januari 2023

voor groep 8 leerlingen en hun ouders & verzorgers

informatieavond gymnasium

Zit jij in groep 8, heb jij een vwo-advies en wil je meer weten over gymnasium op het Van Maerlantlyceum? Kom dan maandag 30 januari naar de informatieavond voor gymnasium.

Jij en je ouders en/of verzorgers zijn welkom tijdens deze informatieavond. Jullie zullen informatie krijgen over hoe het gymnasium er bij ons op school uitziet. Hierbij hebben we speciaal aandacht voor klassieke talen en 20-80learning komt aan bod. Daarnaast is er tijd en ruimte voor vragen.

Deze activiteit zal plaatsvinden op de Von Flotowlaan 1.

Voor deze informatieavond is aanmelden noodzakelijk. Dit kan via onderstaande formulier.

naar de brugklas

kennismakingsactiviteiten

Zit jij in groep 8 en ga je volgend jaar naar de middelbare? Dan sta jij voor een belangrijke keuze! Wil je weten of het Van Maerlantlyceum Eindoven bij jou past? Kom dan kennismaken!

We organiseren diverse kennismakingsactiviteiten, bekijk het volledige overzicht hier.