1 februari 2023

prelyceum BINASK

Zit jij in groep 8 en wil je kennis maken met het Van Maerlantlyceum?
Kom op woensdag 1 februari naar het prelyceum binask.

Je kunt kennismaken met onze school door een proefles te volgen, speciaal voor leerlingen in groep 8 die volgend jaar naar de havo, het atheneum of gymnasium gaan. Zo kun je alvast kennis maken met onze school, onze docenten, een vak en natuurlijk met onze tijdelijke locatie.

Deze activiteit zal plaatsvinden op de Von Flotowlaan 1.

BINASK is de afkorting voor biologie, natuurkunde en scheikunde. Allemaal vakken waar je in de onderbouw mee aan de slag mag. In deze les gaan we experimenteren! Je leert eerst de theorie en dan de praktijk.

Aanmelden voor deze activiteit is noodzakelijk. Vanwege veel interesse bieden we deze activiteit twee keer aan;

ronde 1

13:45 ontvangst

14:00 start prelyceum

15:00 einde programma

Deze ronde van het prelyceum BINASK zit vol.

De bevestigingsmail voor deze ronde laat nog op zich wachten doordat we voor deze ronde nog een ander systeem gebruikten voor de aanmeldingen. Als je je hebt ingeschreven krijg je in januari een bevestiging en reminder per e-mail.

ronde 2

15:00 uur ontvangst

15:15 uur start prelyceum

16:15 uur einde programma

Op dit moment zit ook deze ronde helemaal vol. Mochten er plekken vrij komen omdat er kinderen kiezen voor tekenen in plaats van BINASK, dan komt hier de aanmeldlink te staan.

naar de brugklas

kennismakingsactiviteiten

Zit jij in groep 8 en ga je volgend jaar naar de middelbare? Dan sta jij voor een belangrijke keuze! Wil je weten of het Van Maerlantlyceum Eindoven bij jou past? Kom dan kennismaken!

We organiseren diverse kennismakingsactiviteiten, bekijk het volledige overzicht hier.

Bekijk alle prelyceums op deze pagina.