21 december 2022

prelyceum klassieke talen

Zit jij in groep 8, ga je misschien naar het gymnasium en wil je kennis maken met het Van Maerlantlyceum?
Kom op woensdag 21 december naar het prelyceum klassieke talen.

Je kunt kennismaken met onze school door een proefles te volgen, speciaal voor leerlingen in groep 8 die volgend jaar naar het gymnasium gaan. Zo kun je alvast kennis maken met onze school, onze docenten, klassieke talen en natuurlijk met onze tijdelijke locatie.
Als je naar het gymnasium gaat krijg je in het tweede en derde leerjaar klassieke talen, dit zijn Grieks en Latijn. Tijdens dit prelyceum maak je alvast kennis met deze talen.

Deze activiteit zal plaatsvinden op de Von Flotowlaan 1.

Aanmelden voor deze activiteit is noodzakelijk. Vanwege veel interesse bieden we deze activiteit twee keer aan;

kies één prelyceum per dag

Let op! Deze activiteit is op dezelfde dag als het prelyceum onderzoeksvaardigheden (21 december). We vragen je om één van deze activiteiten te kiezen. Wil je liever klassieke talen volgen in plaats van onderzoeksvaardigheden? Meld je dan aan via bovenstaande link en stuur een mail naar communicatie@vmle.nl. Je geeft dan een ander kind de kans ook een prelyceum bij ons te volgen.

naar de brugklas

kennismakingsactiviteiten

Zit jij in groep 8 en ga je volgend jaar naar de middelbare? Dan sta jij voor een belangrijke keuze! Wil je weten of het Van Maerlantlyceum Eindoven bij jou past? Kom dan kennismaken!

We organiseren diverse kennismakingsactiviteiten, bekijk het volledige overzicht hier.

Bekijk alle prelyceums op deze pagina.