Schrijf je kind nu in voor Prelyceum-lessen

voor leerlingen van groep 8

Zelf aan de slag bij ons op school

Als je straks naar de havo, het atheneum of gymnasium gaat wil je weten wat je gaat doen op school! En terecht. Zit jij in groep 8 en wil je beleven hoe het is om op onze school les te krijgen? Dat kan je zelf meemaken. We organiseren diverse kennismakingsactiviteiten.

Zo hebben we speciale proeflessen. Een proefles voor groep 8 noemen we prelyceum, voor groep 7 organiseren we mini lessen. We organiseren een open dag en rondleidingen voor iedereen. Er is een informatieavond voor ouders/verzorgers.

Dit jaar organiseren we in verband met onze verhuizing geen Van Maerlantdag voor klassen maar geïnteresserde leerlingen van groep 8 kunnen zelf deelnemen aan expeditie VML op woensdagmiddag 9 november.

Kennismaken is natuurlijk zonder verdere verplichtingen.