28 september 2022

voor leerlingen in groep 8

prelyceum Nederlands & debat

Zit jij in groep 8 en ga je volgend jaar naar de middelbare? Dan sta je voor een belangrijke keuze!

Wij laten je graag met onze school kennis maken. We organiseren hiervoor verschillende activiteiten, kijk voor een overzicht op deze pagina. Zo organiseren we 28 september een prelyceum. Het prelyceum is een proefles, speciaal voor leerlingen in groep 8 die volgend jaar naar de havo, het atheneum of gymnasium gaan. Zo kun je alvast kennis maken met ons gebouw, onze docenten en een vak.

Het eerste prelyceum op woensdag 28 september een proefles bij ons volgen tijdens het prelyceum Nederlands & debat. Dit is het laatste prelyceum op onze vertrouwde locatie aan de Jacob van Maerlantlaan, de activiteiten daarna zullen op onze tijdelijke locatie plaatsvinden. Bekijk alle prelyceums op deze pagina.

prelyceum woensdag 28 september 2022

In plaats van taal zoals je dat kent op de basisschool, krijg je bij ons het vak Nederlands. En we pakken het anders aan! Naast gewone oefeningen gaan we debatteren: samen over iets praten waar iedereen een andere mening heeft. Spannend en leuk!

De ronde die om 14:00 uur begint zit helemaal vol, daarom organiseren we een tweede ronde om 15:15 uur!

Last minute aanmelden voor ronde 2?
Stuur een SMS of WhatsApp bericht naar 06 3890 2840