7 februari 2024

prelyceum 7 februari

Zit jij in groep 8 en wil je kennis maken met het Van Maerlantlyceum?
Kom op woensdag 7 februari naar het prelyceum!

Je kunt kennismaken met onze school door een proefles te volgen, speciaal voor leerlingen in groep 8 die volgend jaar naar de havo, het atheneum of gymnasium gaan. Zo kun je alvast kennis maken met onze school, onze docenten en een vak.

Deze activiteit zal plaatsvinden op de Von Flotowlaan 1.

Aanmelden voor deze activiteit is noodzakelijk.

Let op! Om zo veel mogelijk kinderen de mogelijkheid te geven om kennis te komen maken met onze school, organiseren we een tweede ronde. Per dag vragen we daarom je maar voor één prelyceum in te schrijven.

BINASK

BINASK is de afkorting voor biologie, natuurkunde en scheikunde. Allemaal vakken waar je in de onderbouw mee aan de slag mag. In deze les gaan we experimenteren! Je leert eerst de theorie en dan de praktijk.

kies één tijdstip

ronde 1

7 februari bieden we de volgende vakken aan

• biologie = vol

• natuurkunde = vol

• scheikunde = vol

• Duits

planning

13:50 uur ontvangst

14:00 uur start prelyceum

15:00 uur einde programma

Op dit moment is het niet meer mogelijk om via onze website in te schrijven. Mocht u benieuwd zijn of er nog een plekje vrij is dan kunt u telefonisch contact met ons opnemen.

ronde 2

7 februari bieden we de volgende vakken aan

• biologie = vol

• natuurkunde = vol

• scheikunde = vol

planning

15:05 uur ontvangst

15:15 uur start prelyceum

16:15 uur einde programma

naar de brugklas

kennismakingsactiviteiten

Zit jij in groep 8 en ga je volgend jaar naar de middelbare? Dan sta jij voor een belangrijke keuze! Wil je weten of het Van Maerlantlyceum Eindoven bij jou past? Kom dan kennismaken!

We organiseren diverse kennismakingsactiviteiten, bekijk het volledige overzicht hier.

Bekijk alle prelyceums op deze pagina.