Diversiteit en samenwerken

Giving Back

Sinds een paar jaar werken we enthousiast samen met Giving Back. Zij opereren vanuit de gedachte dat diversiteit werkt. Leerlingen uit H4 en V5 die straks binnen het bedrijfsleven een ander geluid kunnen laten horen, krijgen de kans om zich aan de hand van een persoonlijke coach te ontwikkelen.

Verschil moet er zijn.
Want stel je voor dat we allemaal hetzelfde zouden zijn!

Wie komt er in aanmerking?

Giving Back is voor leerlingen die 'de eersten' zijn in hun omgeving die op HBO- of WO-niveau gaan studeren. Daarnaast zijn talent en motivatie vereist.

Wat ga je als leerling doen?

Om de zes weken doe je mee aan activiteiten en workshops waarin je van alles leert over persoonlijk leiderschap, netwerken, debatteren, je studiekeus en rol in de maatschappij. Daarnaast krijg je een kijkje achter de schermen bij grote bedrijven. Jouw coach is iemand uit het bedrijfsleven of de overheid die een groot netwerk heeft en jou helpt om de goede stappen te zetten na je middelbare school.

Wil jij meedoen?

Wil je meer weten over deze buitenkans? Neem dan contact op met mevrouw Yvonne van Heeswijk, onze Giving Back schoolcoördinator.

Wat kan Giving Back jou brengen?

In deze video vertellen eerdere deelnemers wat Giving Back voor ze betekend heeft.