• Groep 7 & 8
  • Kennismaken met ons
  • VML-dag

Zit jij in groep 8? Kom dan naar de VML-dag op vrijdag 22 oktober!

Van Maerlant Dag

Zit je in groep 8 en ben je nieuwsgierig hoe het is om op onze school les te krijgen? Ook dit jaar kun je een echte lesdag op onze middelbare school meemaken tijdens onze VML-dag op vrijdag 22 oktober. Wij hebben plek voor een groot aantal leerlingen, maar vol is vol. De inschrijving is gesloten.

Meemaken is beleven

Wat ga je doen?

Je krijgt nieuwe vakken zoals wiskunde, scheikunde, natuurkunde, Frans, Spaans of Duits, maar ook vakken als l.o. (sport), muziek of tekenen. En er zijn verrassingsvakken!

Verder word je ingedeeld in een eigen klas en krijgt voor elk vak een andere leraar. Je verhuist na elke les naar een ander lokaal. Leerlingen van onze school begeleiden je en wijzen de weg. En nog iets leuks: alle andere leerlingen van onze school zijn op excursie, zodat het gebouw helemaal van groep 8 is.

• 08:45 uur | aankomst, welkom & informatie over onze school

• 09:15 – 10:00 uur | les 1