Mooie slagingspercentages 2021

De diploma-uitreikingen zijn een feit, de vakantie komt snel dichterbij. Na een intensief jaar zijn we erg tevreden met onze mooie slagingspercentages: 97% voor havo en 94% voor vwo.

En daar blijft het niet bij: er zijn 10 leerlingen op het vwo cum laude geslaagd, waarvan een leerling summa cum laude! Een havist had op een haar na ook een cum laude. Verder zijn er maar liefst 22 tienen (10!) op de cijferlijsten verschenen, waarvan 14 voor wiskunde. Allemaal prachtige prestaties!

Gaat het ons alleen om de percentages en cijfers? Natuurlijk niet. Waar we het vooral voor doen is voor alle leerlingen, die nu voorbereid hun toekomst tegemoet gaan. Wij kunnen niet wachten om te horen hoe het ze in het verdere leven gaat.

Mooie slagingspercentages 2021