25, 26 en 27 januari

Muziekavonden - 25, 26 en 27 januari

Binnenkort is het zover; na maanden voorbereiden en repeteren gaan de muziekavonden van het Van Maerlantlyceum van start.

Drie avonden aaneen een afwisselend programma uitgevoerd door onze leerlingen in het Parktheater. Dus heb je zin in een avondje uit en wil je volop genieten van muziek, dans en zang?

Bestel dan nu je tickets!

De avonden starten om 19.30u stipt en zijn voorzien van een pauze. Voor 22.00u zijn we klaar! We zijn zeer verheugd dat deze met live publiek door mogen gaan. Er zijn maar een beperkt aantal kaarten beschikbaar, dus wees er snel bij! De drie avonden hebben een (deels) verschillend programma, bekijk daarom eerst het programma onderaan de pagina.

Mocht er iemand met een rolstoel een plaats willen reserveren, bel dan naar de kaartverkoop afdeling van het Parktheater (040-2111122) - een rolstoelplaats reserveren kan niet online.

Als je onverhoopt niet kan komen zou het fijn zijn als je je kaartje ruilt of terugbrengt door te bellen met bovenstaand nummer. Zo kunnen we zo veel mogelijk mensen in de zaal ontvangen.

donderdag 25 januari

Je kan hier je kaartjes bestellen voor donderdag 25 januari.

Bekijk hier het programma van donderdag 25 januari.

vrijdag 26 januari

Je kan hier je kaartjes bestellen voor vrijdag 26 januari.

Bekijk hier het programma van vrijdag 26 januari.

zaterdag 27 januari

Je kan hier je kaartjes bestellen voor zaterdag 27 januari.

Bekijk hier het programma van zaterdag 27 januari.