16 november 2022

heeft inmiddels plaatsgevonden

prelyceum Art & Technology

Zit jij in groep 8 en wil je kennis maken met het Van Maerlantlyceum?
Kom op woensdag 16 november naar het prelyceum Art & Technology.

Je kunt kennismaken met onze school door een proefles te volgen, speciaal voor leerlingen in groep 8 die volgend jaar naar de havo, het atheneum of gymnasium gaan. Zo kun je alvast kennis maken met onze school, onze docenten, een vak en natuurlijk met onze tijdelijke locatie.

Deze activiteit zal plaatsvinden op de Von Flotowlaan 1.

Art & Technology is een speciaal vak bij ons op school! We koppelen kunst en design aan handenarbeid en techniek. Je gaat leren hoe je iets kan ontwerpen en het daarna ook kan maken. Tijdens deze les ga je dus met je hoofd én je handen aan het werk.

Aanmelden voor deze activiteit is noodzakelijk. Vanwege veel interesse bieden we deze activiteit twee keer aan;

ronde 1

13:45 uur ontvangst

14:00 uur start prelyceum

15:00 uur einde programma

deze ronde zit helemaal vol

ronde 2

15:00 uur ontvangst

15:15 uur start prelyceum

16:15 uur einde programma

deze ronde zit helemaal vol

naar de brugklas

kennismakingsactiviteiten

Zit jij in groep 8 en ga je volgend jaar naar de middelbare? Dan sta jij voor een belangrijke keuze! Wil je weten of het Van Maerlantlyceum Eindoven bij jou past? Kom dan kennismaken!

We organiseren diverse kennismakingsactiviteiten, bekijk het volledige overzicht hier.

Bekijk alle prelyceums op deze pagina.