20 juni 2023

Eerste lichting uitreiking certificaat

20-80JuniorLearningcertificaat

Dinsdag 20 juni is de eerste lichting 20-80JuniorLearningcertificaten uitgereikt!

Het was een heugelijk moment met petit fours en champagne in een feestelijk aangekleed lokaal. De groep gymnasium 3-leerlingen ontvingen hun certificaten en uiteraard ontbraken mevrouw Dirksen, mevrouw Derksen, de heer Peters en de mentor, mevrouw Schleipen-den Hollander niet.

Het certificaat is ook ondertekend door het Ministerie van Economische Zaken en Klimaat.

Daarnaast ontvangen zij een bijlage (portfolio) waarop de inhoud van dit schooljaar staat. De leerlingen uit gymnasium 3 hebben verschillende vraagstukken rondom filosofie, levensbeschouwing, psychologie en burgerschap bekeken. Daarnaast was het onderdeel persoonlijke ontwikkeling een groot component: feedback geven en ontvangen, perfectionisme in de breedste zin van het woord en strategische beïnvloeding waren de thema’s.

Deze leerlingen hebben laten zien wat zij in zich hebben en zijn klaar voor gymnasium 4!